Wednesday, August 17, 2016

Αντοχή






+

Αντοχή σας δείχνει πόσο περισσότερο ο χαρακτήρας σας είναι σε θέση να αποκτήσουν εμπειρία. Μπορείτε να κυνηγήσουν για 42 ώρες έως ότου δεν μπορείτε πλέον να αποκτήσουν εμπειρία από το να σκοτώσουν πλάσματα, όμως, τα τελευταία 14 ώρες το κυνήγι θα αποδώσει μόνο κατά το ήμισυ την εμπειρία που κανονικά θα ελάμβανε, και αν είστε ο ένας να αντιμετωπίσουν το υψηλότερο ποσό της βλάβης του τέρας το πλιάτσικο θα καταστραφούν αυτόματα. Μέσα στις πρώτες δύο ώρες (ώρα 42 και 41), premium παίκτες θα λάβουν ένα μπόνους εμπειρία του 50% (αυτό συχνά αναφέρεται ως "Happy Hours"), στρογγυλοποιείται προς τα κάτω στον πλησιέστερο ακέραιο αριθμό. Όταν αντοχή σας είναι στραγγισμένο στο 0, δεν θα λάβετε πόντους εμπειρίας καθόλου. Η αντοχή είναι το μόνο στραγγισμένο όταν κερδίζουν εμπειρία μετά τη δολοφονία ενός τέρατος. Αν είστε κατάρτισης με κάλεσε τέρατα, επίθεση, ή κάνοντας ρούνους, το χρόνο σας αντοχής θα παραμείνει. Έτσι, εάν θέλετε να χάσετε το λιγότερο δυνατό την αντοχή, είναι τακτική για να χρησιμοποιήσει ξόρκια ή ρούνους με ένα μεγάλο αποτέλεσμα περιοχή. Η ελάχιστη αντοχή μπορείτε να χάσετε είναι δύο λεπτά, ακόμη και αν σκοτώσεις ένα τέρας μόνο, θα χάσετε δύο λεπτά αντοχή. Αναζωογόνηση Stamina Για την αναγέννηση αντοχή, θα πρέπει να αποσυνδεθεί (του χαρακτήρα που θέλετε να αναγεννηθούν για την αντοχή - όχι το σύνολο του λογαριασμού). Για κάθε 3 λεπτά έχουν αποσυνδεθεί από τον χαρακτήρα σας, θα αποκτήσουν από 1 λεπτό αντοχή. Ωστόσο, θα χρειαστούν ακόμη περισσότερο χρόνο για να αναγεννηθεί η αντοχή των ωρών 42 και 41 διότι θα αποκτήσουν τον τρόπο περισσότερη εμπειρία σε αυτό. Για κάθε 10 λεπτά είστε συνδεδεμένοι μακριά μπορείτε να πάρετε ενός λεπτού προστίθεται στο επίδομα αντοχή του χαρακτήρα. Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για 10 λεπτά πριν αρχίσετε να ανακτήσει κάθε αντοχή. Για να πάτε από 40 ώρες την αντοχή στο μέγιστο των 42 ωρών (μπόνους) θα σας πάρει 20 ώρες και 10 λεπτά beeing offline. Αντοχή προστέθηκε στο Update 7.8. Μειώθηκε από 56 ώρες έως 42 ώρες και η ώρα μπόνους προστέθηκε στο Update 8.41. Σε Ενημέρωση 8.54 ένα επιπλέον "Happy Hour" προστέθηκε (premium παίκτες θα κερδίσουν 50% περισσότερη εμπειρία για 2 ώρες, αντί για ένα). Αντοχή εισήχθη αρχικά από το CIP, ανταποκρινόμενη στην αύξηση περιπτώσεις επιμερισμού λογαριασμό. Οι νέοι κανόνες, όπως "χωρίς αντοχή, δεν είναι λάφυρο" είχαν ως στόχο τη μείωση των botting. Οι δύο ώρες επιπλέον εμπειρία που παρέχονται στους παίκτες άρτιο ήταν να υπάρχουν λιγότερο ανταγωνιστικοί παίκτες άρτιο μια ευκαιρία για να συμβαδίσει με ενεργούς παίκτες. Αντιπροσωπεύει την ενέργεια και την κόπωση του χαρακτήρα παίκτη για το σκοπό της κίνησης: η ικανότητα του χαρακτήρα για να τρέξει μετριέται από αυτήν. Το ποσό των Stamina ένας χαρακτήρας έχει εξαρτάται από την ζωτικότητα του / της. Είναι εκπροσωπείται από μια κίτρινη μπάρα στο περιβάλλον εργασίας χρήστη στο κάτω μέρος της οθόνης (βλέπε παρακάτω εικόνα). Όταν στέκεται σε αδράνεια, την αντοχή ανακάμψει σχετικά γρήγορα. Το περπάτημα δεν καταστρέφουν αντοχή, αλλά μάλλον να ξαναγεμίζει με αργό ρυθμό. Καθώς ο χαρακτήρας σας τρέχει, την αντοχή σας μειώνεται. Όσο χαμηλότερη είναι η γραμμή, τόσο πιο κουρασμένοι ο παίκτης είναι. Όταν η γραμμή είναι σχεδόν εξαντληθεί, το χρώμα αλλάζει από κίτρινο σε κόκκινο. Όταν η γραμμή είναι πλήρως εξαντληθεί, ο παίκτης πρέπει να περπατήσει και δεν μπορεί να τρέξει. Η ακινησία θα αποκαταστήσει τη δύναμη γρηγορότερα από περπατώντας. Σημειώστε ότι όταν Αντοχή έχει αδειάσει τελείως και ο παίκτης συνεχίζει να κινείται, η γραμμή αντοχή δεν θα ξαναγεμίσετε? για να ξεκινήσει, ο παίκτης πρέπει να σταματήσει να κινείται. Εναλλαγή σε "περπατήσει" πριν από το μπαρ είναι άδειο και συγκινητική θα εξακολουθούν να επιτρέπουν το μπαρ για να ξαναγεμίσει. Όταν στην πόλη, η γραμμή δεν έχει εξαντληθεί. Αντοχή φίλτρα ξαναγεμίσετε τη γραμμή εξ ολοκλήρου και να δώσει απεριόριστη αντοχή για ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αντοχή ιερά δώσει στον παίκτη απεριόριστη αντοχή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια των περιόδων απεριόριστη αντοχή, το μπαρ είναι χρώματος μπλε. Πίνοντας από ένα καλά ανακτά επίσης ένα μεγάλο ποσό των Stamina. Ο ρυθμός εξάντλησης των Stamina εξαρτάται από τον τύπο του Body Armor φοράτε. Βαριά πανοπλία, όπως πλήρες πιάτο Mail. προκαλεί περισσότερη αντοχή απώλεια από ελαφρύς οπλισμός, όπως δερμάτινους. Σημειώστε ότι η αντοχή είναι αποστραγγίζεται ανά δευτερόλεπτο, όχι ανά απόσταση, ως εκ τούτου, έχει αυξημένη ταχύτητα κίνησης μειώνει το κόστος των Stamina ανά ναυπηγείο καλύπτονται. Προχωρώντας με δεξιότητες (όπως Leap ή Teleport) δεν στραγγίζει Stamina. Ο Paladin μπορεί να αυξήσει την αντοχή του, καθώς και την αντοχή των μελών του κόμματός του, προσωρινά από τη χρήση του Vigor Aura. Ομοίως, ο βάρβαρος έχει την ικανότητα αυξημένη αντοχή για μόνιμη αυξάνουν την αντοχή. Μερικά τέρατα, ως επί το πλείστον τα έντομα (όπως σμήνη), μπορεί να στραγγίξει Αντοχή σε κάθε επίθεση, καθιστώντας ξεφύγουν πιο περίπλοκη. Σε Diablo I και Diablo III. Stamina δεν υπάρχει: ένας χαρακτήρας μπορεί να κινηθεί για όσο διάστημα χρειάζεται, χωρίς να φοβάται την κούραση. Η Stamina Bar (φωτισμένο) Επισκόπηση 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Αντοχή αντιπροσωπεύει την ενέργεια των επιζώντων. Το ποσό κάθε χαρακτήρας έχει καθορίζεται από Cardio τις ικανότητές τους, τη φυσική τους κατάσταση και τις διάφορες εγκαταστάσεις στο σπίτι. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Stamina 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Αντοχή αποστραγγίζεται από οποιαδήποτε ενέργεια, εκτός από το τρέξιμο ή επιβουλής γύρω. Αυτές οι ακόλουθες δραστηριότητες μειώνουν Stamina ακαριαία όταν χρησιμοποιούνται (το ακριβές ποσό ποικίλλει σε κάθε δραστηριότητα) Αυτές οι ακόλουθες δραστηριότητες στραγγίζει Stamina την πάροδο του χρόνου Σπριντ. Για την απλή διατύπωση, η ταχύτητα με την οποία η αντοχή είναι στραγγισμένο όταν σπριντ θεωρητικολογείται προσωρινά ως 8 Stamina / sec (4 / sec με Μαραθώνιος της ειδικής τεχνικής). Χαρακτήρες που επιβαρύνονται ή μεταφέρουν ένα σακίδιο έχουν την αντοχή τους στραγγισμένο τρεις φορές πιο γρήγορα, ή περίπου το 24 Stamina / sec (12 / sec με το Μαραθώνα). Χρήση της ειδικής τεχνικής Focus Aim. Ανάπλαση Stamina 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Χωρίς Σνακ 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Όταν ο χαρακτήρας συμμετέχει σε σωματικές δραστηριότητες, η μπλε γραμμή Αντοχή πέφτει, αφήνοντας πίσω τους ένα κίτρινο μονοπάτι. Μόνο μετά από το χαρακτήρα παύει όλες τις δραστηριότητες αντοχή-αποστράγγιση, το κίτρινο μονοπάτι κονταίνει και εξαφανίζεται εντελώς. Μετά από αυτό, η γραμμή ξεκινά αναγέννησης. Χαρακτήρες με αντανακλαστικά χαρακτηριστικό αναζωογονεί Stamina γρηγορότερα. Χαρακτήρες με κακή πλάτη χαρακτηριστικό αναζωογονεί Stamina 50% πιο αργά όταν επιβαρύνεται. Εκείνοι με Bum χαρακτηριστικό γόνατο αναγεννά Stamina 50% πιο αργά όταν έσκυψε. Με Σνακ 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Αντοχή αναγεννάται συνεχώς, ακόμα και όταν ο χαρακτήρας ασχολείται με σωματικές δραστηριότητες (π. χ. όταν αγωνίζονται, σπριντ). Ο ρυθμός αναγέννησης είναι σε ένα ποικίλο ρυθμό, ανάλογα με τη δράση παίκτη. Σε μια ιδανική κατάσταση, την αντοχή Regens στα 16 Stamina / sec. Όταν σπριντ (χωρίς περιορισμούς), Stamina Regens σε 8 Αντοχή / sec. Όταν σπριντ (περιπλέκονται), αντοχή σε αποχετεύσεις 8 Αντοχή / sec. Μειωμένη Μέγιστη Αντοχή 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Μετά την εξερεύνηση, ο χαρακτήρας κουράζεται, έχοντας Μέγιστη αντοχή τους μειώνεται. Κάθε επίπεδο της κόπωσης μειώνει Μέγιστη αντοχή τους κατά 20%. Χαρακτήρες ανακάμψει από την κούραση από: Ανάπαυση (ο παίκτης διακόπτες σε έναν άλλο χαρακτήρα) Χρησιμοποιώντας ένα διεγερτικό (προσωρινή) Χρησιμοποιώντας λέξεις Έμπνευσης ή ενθαρρυντικά λόγια ασυρμάτου. Βιώνοντας μια «Χαίρομαι που είστε εδώ" θετική αντίδραση με μια άλλη επιζώντων (τυχαίο συμβάν) Επίσης, ορισμένοι τραυματισμοί μπορεί επίσης να μειώσει τη μέγιστη αντοχή. Υπόλοιπο σε ένα Ιατρικός Χώρος συνιστάται να πάρει το χαρακτήρα back top σχήμα. Αύξηση Μέγιστη Αντοχή 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Η μέγιστη αντοχή αυξάνεται κατά Βελτίωση Cardio ικανότητα: Κάθε επίπεδο προσθέτει 5 Stamina. Υπνοδωματίου. 10 Stamina μπόνους για όλους (μόνιμη - εάν ο αριθμός των κλινών είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των επιζώντων) Μαγειρική Περιοχή - Ετοιμάστε μια γιορτή. 10 Stamina μπόνους για όλους (προσωρινή) Περιοχή κατάρτισης. 10 Stamina μπόνους για όλους (μόνιμη). Ενεργοποίηση Γυμναστήριο Σύνταγμα προσθέτει ένα επιπλέον 10 (προσωρινά). Σημειώσεις 3D% 3D "/ Επεξεργασία% Για την απλή διατύπωση, η ταχύτητα με την οποία η αντοχή είναι στραγγισμένο όταν σπριντ θεωρητικολογείται προσωρινά ως 8 Stamina / sec (είναι το ίδιο για όλους τους χαρακτήρες). Σπριντ μέσα σε ένα χώρο στο σπίτι δεν στραγγίζει Stamina Αναρρωτική χαρακτήρες κουράζονται πιο γρήγορα.


magasinsaintoueng.blogspot.com


No comments:

Post a Comment